Slowrun Krimpen

SlowRun laat vrouwen die graag (weer) willen gaan bewegen kennis maken met ontspannen hardlopen. Samen.

Middels looptechniek, ademoefeningen en yoga, weer gaan voelen. Contact met hart en lichaam.

Voordelen

$

Je bouwt rustig conditie op

Je leert te luisteren naar de signalen van jouw lichaam. Geen prestatiedruk of “moeten”. Het doel op zich is ontspannen leren lopen, genieten.

$

Stimuleert 'feel good' stofjes

Fysiek levert het verbeterde conditie op, stimuleert botdichtheid. Je gaat lopen op vetverbranding i.p.v.  glucose en de aanmaak van de ‘feel good’ stofjes in je hoofd is heerlijk.

$

Je doet het samen

Lopen, structureel, vergt discipline. Tijdens en na de cursus kun je wekelijks op meerdere tijdstippen samen lopen. Slowrunnen samen is een prachtige stok achter de deur om het te blijven doen.

$

Ontdek wat je echt graag wilt

Je krijgt inzicht in jouw blokkades en patronen, de stem in jouw hoofd. Lopen is een metafoor voor het leven, discipline is gewoon goed onthouden wat jij echt graag wilt.

​ Spanning is wie je denkt te moeten zijn,
ontspanning is wie je bent.

Blijf in je kracht, blijf zacht,

is de rode draad in de cursus.

De basis is een goede looptechniek, daar is uitgebreid aandacht voor. Bij SlowRun gebruiken we de neusadem, een natuurlijke rem. Het zorgt ervoor dat je niet over je grenzen gaat, en je aandacht bij jezelf houdt.

Ik wilde als aanvulling op een gezonde leefstijl graag ook weer gaan sporten. Van nature ben ik niet heel sportief aangelegd en hou ik niet echt van de sportschool. In het verleden ben ik vaak genoeg aan iets begonnen maar haakte al snel af als het te fanatiek of erg prestatiegericht werd. Gewoon omdat het niet goed voelde.

Wat ik met het slowrunnen bij Gitte vooral heb ervaren is dat je echt sporten en ontspannen kunt combineren. Dit komt door de combinatie van rustig hardlopen afgewisseld met bijvoorbeeld ademhalings oefeningen, meditatie maar ook krachttraining. En dit alles altijd lekker buiten!

Ik zou iedereen aanraden deel te nemen bij Gitte vanwege de persoonlijke, fijne en afwisselende manier van begeleiding. Ze is betrokken en deelt graag ook haar ervaringen, en geeft adviezen, over bijvoorbeeld voeding en natuurlijke producten.

Annemarie

Ik wilde doorzettingsvermogen krijgen om te blijven sporten en te hoge doelen met sporten werkt demotiverend voor mij.

Door slowrun met Gitte kwam ik er achter dat bewegen ook ontspannend kan zijn, zolang je goed naar je lichaam luistert. Dat je niet moet kijken wat je niet hebt bereikt in je sportdoelen, maar juist terugkijkt wat je wel hebt bereikt!

Ik raad jou aan omdat jij ieder persoon als individu ziet. Bij mij wist je dat ik coaching kon gebruiken in doorzetten en motiveren. Je wist precies hoe dat te doen! Verder heb je ten alle tijde iedereen vrij gelaten in het doen en laten mbt je eigen levenstijl! Veel fijne adviezen maar zonder verwachtingen!

Melissa

Door mijn diagnose MS kon ik niet meer hardlopen met een reguliere hardloopgroep. Ik wil toch graag blijven bewegen en ben daarom de slowruncursus gaan doen. Wat is het heerlijk om weer mee te kunnen doen in een groep! Iedereen op zijn eigen tempo. Lukt het even niet dan heeft Gitte altijd wel een aanpassing in de oefening of route zodat het voor mij toch mogelijk blijft om mee te doen. Heerlijk op mijn eigen tempo genieten in de natuur steeds een stapje vooruit.

Daphne

Krijg je ook zin om te Slowrunnen?

Neem dan hieronder contact met me op voor een proefles.

06 43095233

Fit met Git - Gitte Burggraaf - Orchidee 39, Krimpen aan den IJssel